Вид проекту за домінуючою діяльністю: інформаційний.
Мета проекту: збір інформації про первоцвіти свого регіону та пропонування
заходів по їх збереженню.
Очікувані результати:
- вміє презентувати зібрану інформацію про первоцвіти
свого регіону та власні пропозиції по їх збереженню за змістом створеного ним
(ними) певного освітнього продукту (фото
колаж, пам’ятка, плакат тощо);
- оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.
Навчальні предмети: природознавство
Тривалість: 7 днів.
ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ
І етап. Організація
проекту.
На цьому етапі треба
визначити тему, мету проекту,
навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.
ІІ етап. Планування
проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною
проблемою.
Бесіда:
Упродовж 7 днів ви будете збирати
інформацію про первоцвіти свого регіону та висувати пропозиції щодо завдання
їх збереження .
Ваше
завдання - ознайомити згодом на уроці однокласників з отриманою інформацією про
первоцвіти та власними заходами по їх збереженню.
Формування груп для
проведення дослідження.
Учні
класу об’єднуються в групи за бажанням.
Форми представлення
продукту проектної діяльності:
група 1 «Художники» (малюють плакат на
захист весняних квітів);
група 2 «Фотокореспонденти» (фотографують
первоцвіти своєї місцевості для створення
фотоколажу);
група 3 « Науковці» (знаходять інформацію про первоцвіти, які
занесені
до Червоної книги України в Інтернеті,
енциклопедіях, довідниках );
група 4 «Театрали» (створюють
спектакль – мініатюру « Просимо у
людей захисту», де самі учні виконують ролі
первоцвітів);
група 5 «Природолюби» (складають пам’ятку друга природи «Як
зберегти первоцвіти»).
ІІІ етап. Реалізація
проекту.
1.
Складання учнями плану роботи над
проектом.
- Обговоріть у групі, що саме ви
повинні зробити для реалізації поставлених перед вами завдань.
- Озвучте пропозиції, аргументи,
судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.
- Обговоріть у групі, що саме
необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та
оригінальний.
2 . Розподіл
обов’язків між членами групи.
3. Самостійна
творча робота учнів.
4. Виготовлення
освітнього продукту.
ІVетап. Презентація проекту;
оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).
1.Оформлення
результатів.
2.Підготовка до
презентації.
3.Захист проектів.
Форми презентації:
група 1 «Художники» – представлення плакату;
група 2 «Фотокореспонденти» –
представлення фотоколажу;
група 3 «Науковці» – наукова доповідь з теми проекту;
група 4 «Театрали» – представлення спектаклю –
мініатюри ;
група 5 «Природолюби» – представлення пам’ятки
друга природи.
4.Оцінювання проектної діяльності
за визначеними критеріями.
5. Аналіз успіхів і невдач.
Висновки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий