понедельник, 3 марта 2014 г.

Міні-проект " Не зривай первоцвітів"

Вид проекту за домінуючою діяльністю: інформаційний.

Мета проекту: збір інформації про первоцвіти свого регіону та пропонування заходів по їх збереженню.

Очікувані результати:
- вміє презентувати зібрану інформацію про первоцвіти свого регіону та власні пропозиції по їх збереженню за змістом створеного ним (ними)  певного освітнього продукту (фото колаж, пам’ятка, плакат тощо);
- оцінює власну діяльність та діяльність однокласників.

Навчальні предмети: природознавство

Тривалість: 7 днів.
                                                                                         
                       ЕТАПИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ  

І етап. Організація проекту.
На цьому етапі треба  визначити  тему, мету проекту, навчальні предмети, зміст яких задіяно, вид проекту та його тривалість.

ІІ етап. Планування проектної діяльності.
Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.
Бесіда:
         Упродовж 7 днів ви будете збирати інформацію про первоцвіти свого регіону та висувати пропозиції  щодо завдання їх збереження .
         Ваше завдання - ознайомити згодом на уроці однокласників з отриманою інформацією про первоцвіти та власними заходами по їх збереженню.

Формування груп для проведення дослідження.
Учні класу об’єднуються в групи за бажанням.

Форми представлення продукту проектної діяльності:

група    1  «Художники» (малюють плакат на захист весняних квітів);
група 2 «Фотокореспонденти» (фотографують первоцвіти своєї місцевості для   створення фотоколажу);
група  3 « Науковці» (знаходять інформацію про первоцвіти, які занесені
                 до Червоної книги України в Інтернеті, енциклопедіях, довідниках );
група  4  «Театрали» (створюють спектакль – мініатюру « Просимо у
                людей   захисту», де самі учні виконують ролі первоцвітів);
група  5 «Природолюби» (складають пам’ятку друга природи «Як
                  зберегти первоцвіти»).

ІІІ етап. Реалізація проекту.
1.     Складання учнями плану роботи над проектом.
- Обговоріть у групі, що саме ви повинні зробити для реалізації поставлених перед вами завдань.
- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.
- Обговоріть у групі, що саме необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та оригінальний.

2 . Розподіл обов’язків між членами групи.

3. Самостійна творча робота учнів.

4. Виготовлення освітнього продукту.

ІVетап. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).

1.Оформлення результатів.

2.Підготовка до презентації.

3.Захист проектів.

Форми презентації:

група 1 «Художники» – представлення плакату;

група 2 «Фотокореспонденти» – представлення фотоколажу;

група 3  «Науковці» – наукова доповідь з теми проекту;

група 4  «Театрали» – представлення спектаклю – мініатюри ;

група 5 «Природолюби» – представлення пам’ятки друга природи.

4.Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями.

5. Аналіз успіхів і невдач. Висновки.





Комментариев нет:

Отправить комментарий